Thursday, June 16, 2011

Hidup yang huru hara~

assalamulaikum..

.yeee hidup aku agak terumbang ambing sikit sekarang..huuuu semalam last aku keje ngn prof ramlah sbb projek untuk buku Pejuang Duka merdeka tu dah habis..so im back to tanam anggur dan jual di mydin..ok over sgt..

okeh yang huru haranya..pg td bkak email dpt tawaran interview untuk smbg master(sbnarnya sume bdk dgree mmg akan dpt offer tuh)..okeh b4 dis mmg aku da apply dan aku pun dgn lembap dan melenggang kangkung wat rilek x prepare proposal satu hape pun lg..aiyarkkk then interviewnye 22/6 nih..how????? xsiap proposal tu 1 hal..tajuk untuk wat master ni pun den xtau lagi nih..yg den tau den nk wat qualitative research sbb mase diploma and degree dah wat quantitative master ni plan igt nk wat qualitative..bunyik cm susah dan mmg susah pun yg aku nk marah kt diri sendiri ni kenapa la lem*** dan lemau sgt otak aku ni nk pikir title?? nmpk sgt sifat malas aku yg sejak azali ni xbrubah2 dan still lg suke wat keje last minit..malas2 aku nih pun ade hati lg nk smbg master tuh..tggi nya angan2 gua..hahaha tgk je lah time interview..ade rezeki dpt lah sambung..kalo xde rezeki nk smbung kena bekerja keras untuk carik kerja yg stabil..wish me luck okeh?weee




1 comment: