Friday, May 27, 2011

digi live kpop: 2AM Fan sign

Assalamualaikum n helo


recently aku ade pegi 2AM punye showcase and fan sign..fan sign kat wisma bentley damansara, showcase kat wisma MCA area KLCC tu..tiket lame da beli...mase b4 final exm aritu lagi heehee actually at 1st aku xde la fanatik sgt ngn 2AM ni..aku lyn 2PM dgn gilanye tu ade la..cuma aku suke lagu2 ballad 2AM nih..best2 and aku minat sgt ngn jokwon..kking of kkap kt korea tuh..tp memandang kan harga tiket nye aritu agak okeh dan beli secara topup..mksudnye kena topup digi then dpt tiket..so xde la rase rugi sgt sbb kite leh guna blik duit kite tu..sbb tu la aku cam tertarik nk pegi..


masa hari fansign tu...start pukul 8pm..tau x kitorg tggu kul bape? ce teka2....kul 12pm!! kira bape jam kitorg tggu before fan meet??hmmm pengsan! haha bkn pe..cume xnk jd mcm gi konsert b2st dulu..dtg lmbt pastu xdpt choose the best seat..tp fan sign ni lg best..bkn free seating..tp free standing! so bile da tggu kul 12 tu kan..mmg kitorg la yg duk depannnnnn skali..hehehe so dpt la duk dpn2 pentas..dah la ku ni tinggi msti bengang je org blakang..1st come 1st serve la kan..


before start tuh..ade la mcm contest la hape la..pengacara mmg best..jin from hitz.fm..funny and x bosan lah smntara nak tggu 2AM muncul tu kan..tambah pulak ade baki dr 8tv nite live..mmg gempak..heeee


lagi satu yg best..before msk hall tu..digi ade bg free album 2AM SAINT O'CLOCK...and i was like..homaigodddd dpt album tuuuu i thought dpt poster je then 2AM sign..tgk2 dpt album..byk jgk la yg merungut..merungut bkn sebab pe..sebab ade yg gi beli album kt pintu luar hall b4 tu..harga album xyah ckp lah..59.90! tetiba msk hall dpt free plak..sape x hangin..bile da dpt album tu kan..dgn riang gembira nye aku msk hall amik port depan skali smbil bwk kad yg bertulis "we love 2AM"..HAHAHA suke2





stage masa fan sign..mcm ni la jarak aku dgn pentas dekat x?wee


nervous+berdebar2 mase nk tggu diorg muncul atas pentas..mcm mane la rupa diorg dari depan..selama ni tgk dlm tv, utube je..huuuu bila diorg naik je pentas...mcm nk pecah gegendang telinga aku ni ha..kuat giler fans mnjerit..aku plak leh terkedu kt situ jgk...mak aihhh kacak gila owkeyh!ensem ensem ensem ensem tu je yg bole aku gambarkan..





tadaaaaaaaaa!!! from the left, JINWOON,JOKWON,CHANGMIN,SEULONG....


jinwoon n seulong sgt tinggi (my taste)ngeh3...changmin suprisingly die sgt ensem bile dpn2..agknye die mmg x fotogenik agknye..dlm pic or video biase je..dpn2 fulamak..kacak gila+very manly..jokwon same je rupa die dlm tv ke depan2 ke..cuma mase fan meet ni diorg nmpak letih sgt2..xdpt tgk jokwon buat kkap die huuu
time ni diorg perform 1 lagu..YOU WOULDNT ANSWER MY CALL... suare x yah ckp lah..mmg x jauh beza ngn CD..sedap sgt..




lepas perform..kitorg dpt sign kt cd..hehe dpt jumpa depan2..fuh..melting tau! 


plan before naik stage nk ckp kat seulong: seulong oppa! saranghamnida!!!(gedik gile)haha tp bile dah jumpa dpn2 nk mintak sign..terkedu..dlm hati ensemnye8x..aku pun wat sengihan aku yg aku rase terbaik..pastu die pun reply senyuman aku..aku plak rase terawang-awangan selama beberapa saat...


 jokwon: aku say hi!! jokwon!! die pun balas balik hai!!! time kat 


changmin: terkeluar lah ayat...changmin! u r soo good looking..then he smile and nodding..mesti die pelik apsal la org msia ckp die ensem pdahal kat korea org kutuk2 die x ensem..hee


jinwoon: time ni jinwoon cm blur2 ckit..penat kot





ni free album yg digi bagi n 2AM sign (^_^)


tata....nanty showcase punye citer later la aku update k?

ciow wasalam..







No comments:

Post a Comment