Saturday, April 23, 2011

contest "aku dan baju kurung by Maya Dhira"

Assalamualaikum and helo peeps...contest ni ditag kan oleh cik fifa kite ye..dan penganjurnye bkn sesape member sendri jgk...MAYA!..

a

maya!!! adui...mane plak nk cr pic bj kurung yg cun cm cik maya kite nih..huuu


Tadaaa..........erk..rase2 nye ni lah gambar terbaik baju kurung yg aku ada...bile carik2 blik gambar..xbyk bj kurung yg cantik..huuhu ni bj kurung moden yg dipakai waktu Malam Pra Graduan mase diploma kt UiTM Dungun dulu..so dah lama jgk lah pic ni..kisahnye terbalik dgn fifa, die kata mapra kt tmpat die x best smpai satu kelas xnk pegi..mapra yg aku pegi ni best sgt...walaupun x semua pergi..tapi, best sebab ni lah dinner terakhir yg aku pegi mase study kt dungun..dan yg paling x boleh lupa makanan dinner die best sangat..hehehe ni jgk first time jumpa vice cancelor UiTM waktu tu Prof Ibrahim Abu Syah..dapat amik gambar dengan die dan jugak dengan kawan2 yg lain..one of the unforgettable moment  in my life (^_^) mmm pe lagi ek? haaa ni lah 1st time dlm idup aku try make up smokey eyes kt mata...biru lagi..hahaha lps tu dah xnk try dah sbb cm x berapa sesuai ngn mata aku yg ade eyebag selabuh 2 inchi ni..heeee 


hmmm nk tag kat:

Mamai
aifa

1 comment: