Tuesday, April 5, 2011

Bulu mate~~

Assalamualaikum..peeps!


susah la nk letak title blog ni..dlm byk2 part..title blog lah paling leceh..cesss..kesah xde keje ni berlaku dlm kelas tutor service management pg td...ade dlm 5 presentation pg td..then maklum lah..bile da lame tu kan..resah gelisah la x duduk diam x bleh nk fokus..ape lg..acara berborak pun berlangsung antara tuan hanisah, aku,fai ngn yusma..borak biase2 je..sbb lec ade kt dpn mate kn..hehe nmpak sgt lah yg kitorg ni x boleh nk fokus smpai boleh bermain2 dgn isu yg sekecik2 alam nih..nk tau isu pe?hahaha isu bulu mata!! xde keje kan..

Situasi xde keje 1


fai: eh tuan, bulu mate ko tercabut lah..


tuan: yeke, mane2?


fai: letak la kt rambut..jgn buang..


tuan: (sambil ckp ngn aku) eee first time nk tilik bulu mate ni..


anis: Ya Allah, xde keje nk tilik bulu mata plak hang nih (konon baik lg time nih)


Situasi xde keje 2


time ni xtau lah tetiba bulu mate fai pun cabut jgk


fai:( sambil letak kan bulu mate tuan ngn bulu mate die ats nota slide) anis cube teka mane satu bulu mate aku, mane satu bulu mate tuan


anis: aku pun meneka


tuan: salah..yg ni bulu mate fai, ne bulu mate org..


anis: yusma2...cube teka mane 1 bulu mate fai n mane 1 bulu mate tuan..


lepas habis sesi meneka..tetiba yusma pun cabut bulu mate die..


yusma: anis! cepat cbut bulu mate! kite ukur pulak bulu mate kite biar diorg pulak teka..


setelah sesi meneka bulu mate selesai, yusma pulak cabut bulu kening, dan..


yusma: anis cabut bulu kening plak kite ukur!


mase tu fai ngn tuan gelak terkekeh kekeh kt sebelah...tibe2..ria menyampuk


ria: ish..korg ni xde keje ke? mcm budak2! ukur2 bulu mate!


erkkkk baru perasan betapa x fokus nye kitorg smpai tahap wat keje giloz cmnih..huh..sori presenters...huuuuuuu


ini adalah ringkasan dr situasi pg td..versi asal lg pjg lebar...hohoho br aku tau bulu mate aku pendek dan lurus dan x lentik pun..kening aku x lebat..huuu


pikir2 blik..x logik nye umo dah 23 thn tp wat bnda2 mcm nih..aiyooo malu pulak..hahaha bosan sgt lah tu...heeeeee

sila abaikan entry ni kalo rase x logik n xbole terima akal..tq..

2 comments:

  1. wahahaha nape ko xambik gmbr bulu mata tu tepek kt cni weh...bleh aku tlg ukurkan skali

    ReplyDelete
  2. tgh bygkan fai yg memulakan sesi mengukur bulu mata..hehehe..

    ReplyDelete