Sunday, February 13, 2011

25 random things

assalamualaikum n helo.

okeh aritu mamai ade tag kan psl 25 random things nih..disebabkan tgh rajin nih baik aku wat..kkekeke

25 random things about me

1. nama norfarhanis@anis@nesse@aness dan kalo bg kt bdk2 yg kureng sket name aku akn jd panjang@galah@pokok kelape@tiang@ dan sewaktu dgn nye n aku benci gler kalo kena pggil cmtuh.

2. mempunyai ketinggian 175cm

3.suke nangis(bkn sebab nk meraih simpati tp dh nature mmg mcm tu..slh satu cara nk luahkan perasaan ni)

4. anak sulung (kakak) dlm family.

5. saya adalah pencinta kpop (kpop maniac) haha

6. mase spm paper add math kertas 1, duduk dlm dewan setengah jam je..then angkat tgn nk kuar awl diikuti dgn hampir 80% bdk2 kelas aku yg lain...pastu kitorg hepi2 pg kedai mamak then result add math dpt G but im still happy. =D

7. amik pendidikan seni sbb cita2 naty nk amik kos art n design alih2 amik public admin sbb ayah x bagi amik art n design..tetiba adik aku amik kos art n design skang dan aku sgt jeles.

8. mase skolah minat subject sejarah dan aku suke tgk Rosli Dhobi

9. mempunyai pandangan bahawa Dr Mahathir adalah pemimpin yg tiade tolok bandingannye.

10. teringin nk bela baby monkey dan anak harimau albino

11. baru kenal erti belajar bile masuk U

12. saya suke menari dan karaoke

13. suke main air dan aktiviti melibatkan air tp x reti berenang

14. pernah join taekwondo selama 4 tahun tp skarang still x confident nk lawan org

15. berangan nk bkak bisnes dgn ade brand name sendiri

16. suka buat kek tp xpernah jadi

17.teringin nk amik kursus jahit pastu xnk beli baju kt kedai dah..nk design n jahit sendiri

18. seorang yg gayat tp rumah sendiri tingkat 9.

19. kuat berangan...nak2 berangan jumpa artis korea heee

20. suke berjimba atau berjalan sampai x igt nk blik umah

21. bile seharian berjalan mata akan jd merah (mata cpt letih kot)

22. ade asthma dan alah pada habuk

23. bersin mcm kucing

24. susah nk ramah ngn org yg baru kenal melainkan org tu becok ngn aku dulu

25. sepanjang 22 tahun hidup pernah 3 kali je betul2 jatuh hati..dan beratus2 kali jatuh hati main2 (mksdnye suke main2)


huh...pening lah nk pikir 25 benda nih..xtau nk tulis pe..pdhal dlm pale otak  ni byk je benda nye..hoohoh skarang sy nk mengerah:

afifa anak pakcik ayob

No comments:

Post a Comment